søndag, juni 27, 2010

I WANT I WANT .. i just want it all :s

gal jeg glæder mig til at få SU. jeg skal bare have tøj tøj tøj, sko, tøj tøj produkter. argh alt! shit jeg glæder mig! jeg har kigget på en masse ting som jeg er helt vilde med. fashion turbans - som jeg sikkert ikke kan worke som de bedstebut I'll give it a try! .. derefter er jeg vild med denim! denim vest med nitter. ja ja nitter er total opbrugt men for faen jeg sys det fedt! en som jeg følger meget, (apropos vest med nitter) - modemæssigt -  er model, al'mulig kvinde og interviewer for buzznet, Hanna Beth Merjos. hende finder jeg meget af min inspiration hos. elsker hendes stil. alt fra hendes flotte mørke hår ned til hendes skønne sko! hun er fierce!. tilbage til tøjet!


Jeg har også tænkt på at købe en par chunky hæle..med rå nubuck som giver et lidt mere råt look. passer perfekt til en fin lille sommerkjole med evt. blomster! en bodystocking!! det bedste af det bedste. dem elsker jeg. og de kommer jo i alverdenens farver!.ja man kan godt høre jeg glæder mig til torsdag! yaay.
nå men. tirsdag skal jeg ind og se The Twilight Saga: Eclipse. på forpremiere! jeg glæder mig sindssygt meget. jeg har læst alle bøgerne så glæder mig til at se hvor meget de har gjort ud af "the newborns" og elsker at Edward og Jacob kommer til at have så meget "interaction", og nej ikke på DEN måde XD argh jeg glæder mig bare okay! 
idag lå jeg ude i haven mens min mor samlede et lille drivhus som den handy kvinde hun er. hun er nok det man kalder powerwoman. hun er en superwoman. jeg ser op til min mor, for hun er sej :) ved en 4 tiden tog vi over til min søster i hylde og grillede sammen med min moster :) det var super hyggeligt. og det fedeste var at vi ikke kunne se om hendes nabo var en mand eller kvinde! hahah det var morsomt! og så havde vi besøg af en kat. nuuuurh <3 tror det var det? .. ellers laver jeg bare et til indlæg. nåh ja for faen! jeg plukkede omkring et kilo jordbær i vores have idag! det for niiice! SOMMER <3

Total fed måde at bære turban! Lykke Li (super super super fed musiker!!) og Beyoncé gør det ret godt her!

Hanna Beth med en drømme denim vest med nitter! jeg må se om jeg ikke kan få skaffet mig noget lignende! jeg kan ikke gøre for det. jeg er besat af den kvindes næse for mode! Tjek hende ud her:
chunky hæle som dem her er smadderflotte. godt nok ville jeg helst have dem i et mat materiale og ikke så shiny som dem her. men kan man lide dem kan man worke dem! så nogle rigtig flotte nogle forleden i Bianco som jeg MÅ eje! jeg er virkelig en pige. ha ha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar