lørdag, juli 24, 2010

sommerdage

nu sidder jeg på en madras på gulvet mens kusinen sidder i min seng, på sin egen computer - længe leve teknologien. jeg har ikke fået skrevet et indlæg i ages.. damn jeg har været doven. nå men nu er jeg tilbage i fuld flor klar til at skrive om noget nyt... nyt og nyt. ved ikke hvor meget nyt der er men .. oh well..
jeg har lidt kriller i maven. jeg ved ikke hvad det er. sommeren  måske?.. alle ser jo så fandens lækre ud om sommeren - specielt de flotte handyr. god I'm SOOO single . haha , stop Naïma, stop! måske kan det også være alt det nye der er sket i denne uge. venner der er blevet tættere, et job der måske er rundt om hjørnet, men især venner der bare var venner, men som egentlig er blevet en større del af ens hverdag. jeg elsker det. jeg elsker mennesker og jeg elsker mine venner der er der for mig 24/7 . vi har jo alle brug for støtten. mine venner og veninder er i tankerne. btw. Kongens have imorgen med Nanna-Luna - en af mine besties der går waay back til barndomstiden. - vores mødre skulle faktisk have gået i samme mødregruppe:) , ellers har vi fulgt hinanden fra fritidshjem og folkeskole helt op til gymnasiet. vi går i samme klasse den dag i dag. hjerte på hende!
jeg har været slem idag. jeg har købt sko. jeg er normalt ikke til deichmann men fandt alligevel nogle blå chunky sko med hæl på. troede aldrig jeg skulle falde for sko som dem men gud jeg elsker dem! og så er de super comfy. tror det var det. magter ikke mere. ha det xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar